.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چند توصیه مهم به داوطلبان کنکور
از یک روز قبل از کنکور تا فردای همان روز که کنکور برگزار می شود باید چند نکته مهم را داوطلبان رعایت کنند.
چند توصیه مهم به داوطلبان کنکور

شمال نیوز : باید بدانید که قبولی در دانشگاه یکی از راه های رسیدن به موفقیت است . در این روزهای پایانی ممکن است داوطلبان دچار نگرانی ، دلهره و اضطراب شوند. اضطراب و نگرانی در امتحان کنکور تا حدودی نوعی واکنش طبیعی تلقی می شود که باعث بالابردن توانایی و قدرت بدن جهت مقابله با امر مورد نظر است.به داوطلبان کنکور چند توصیه برای کمک به حفظ آرامش آنها ارائه شده است که در ادامه مطلب می خوانید.

 

لباس راحت بپوشید:

 

خودتان را اصلا درگیر مدل لباس و کفش و … نکنید. یک لباس خیلی راحت و نسبتا گشاد بپوشید. حتی الامکان از لنز استفاده نکنید. باید به گونه ای لباس بپوشید تا حدود ۴ ساعت روی صندلی راحت بنشینید و بدون خستگی سوالات کنکور را جواب  دهید.

 

زودتر از خانه به سمت حوزه آزمون حرکت کنید:

 

حتما تخمین بزنید که از منزل شما تا حوزه برگزاری آزمون چقدر از نظر زمانی طول می کشد. مخصوصا در شهر‌های بزرگ ترافیک این روز را هم در نظر بگیرید. بهتر است روز قبل از آزمون مسیر از خانه تا حوزه برگزاری را بروید.

 

پاکت سوالات را آهسته باز کنید:

 

دفترچه سوالات کنکور داخل پاکت پلاستیکی مخصوصی کنار صندلیتان گذاشته می شود که محل خاصی برای پاره کردن و بیرون آوردن دفترچه دارد. با آرامش از محل مخصوص پلاستیک را آرام پاره کنید. مراقب باشید با عجله پاره کردن پلاستیک از محل نادرست ممکن است پاسخنامه و دفترچه سوالات شما را هم مخدوش کند.

 

هر ۵ سوال یک‌بار گزینه‌ها را چک کنید:

 

گاهی شاید برای شما پیش آمده که گزینه صحیح یک سوال را در پاسخنامه برای سوال قبلی یا بعدی وارد کرده باشید! برای جلوگیری از این اشتباه هر ۵ سوال یک بار گزینه‌ها را با شماره سوالات تطبیق بدهید. این کار چند ثانیه بیشتر وقت نمی‌گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.712 seconds.